ژل مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Acti-Foot

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۱۶,۰۰۰

موجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پینه و میخچه ی پا دو مورد از شایع ترین مشکلات پا می باشند که هم در آقایان و هم در خانم ها اتفاق می افتد. محصولات درمانی بسیاری برای این مشکلات طراحی و تولید شده است که یکی از بهترین آن ها، ژل مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Acti-Foot می باشد. این ژل مرطوب کننده یک محصول چند کاره می باشد و قادر است هم پینه ی پا و هم میخچه را درمان نماید.

ژل مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Acti-Foot قدرت رطوبت رسانی فوق العاده ای دارد و حاوی شی باتر، اوره، روغن بادام شیرین، روغن درخت چای، روغن نعنا و روغن ترنج می باشد. این محصول به لایه برداری پوست پا و حذف لایه های فرسوده و مرده ی پوست می پردازد و از این طریق پینه، لایه های ضخیم و خشک، ترک خوردگی و میخچه ی پا را حذف می کند و سبب نمایان شدن لایه های جوان و شاداب پوست می شود. علاوه بر این، این محصول با رطوبت رسانی پوست، سبب افزایش انعطاف پذیری پوست، نرمی و طراوت پوست پا می شود و از ایجاد خشکی و ترک پا جلوگیری می کند.

ژل مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Acti-Foot دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی هم می باشد، بنابراین با ضدعفونی کف پا و بین انگشتان، مانع ایجاد عفونت در پا می شود. این محصول نفوذ پذیری بالا و جذب سریعی دارند و اثر آن تا چندین ساعت بر روی پوست پا بافی می ماند. از ژل مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Acti-Foot می توان برای درمان خشکی آرنج، قوزک پا، زانو و … استفاده نمود.

ژل مرطوب کننده قوی هیدرودرم مدل Acti-Foot

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم | Hydroderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

محل مورد نظر را با آب گرم به خوبی شسته و خشک نمایید. مقدار مناسبی از ژل را روی موضع مالیده و به آرامی ماساژدهید.

مجوز

38/13010

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.