کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۱۴,۴۲۶

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

زیبایی دست ها وابسته به زیبایی پوست دست و ناخن هاست. این موضوع برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است و کم تر کسی است که تمایل به داشتن پوست دست زیبا و جوان و ناخن های سالم و بلند نباشد. کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما محصولی ایده آل جهت افزایش سطح سلامت پوست دست و ناخن هاست. این محصول حاوی روغن بادام، روغن شی باتر، اسکوالن، روغن جوجوبا و پروتئین کلاژن هیدرولیز شده است. روغن های طبیعی به کار رفته در این محصول باعث تقویت پوست دست و ناخن ها، افزایش رطوبت رسانی به پوست دست و ناخن ها، جلوگیری از خشکی دست و ناخن ها و افزایش الاستسیته آن ها می شود. پروتئین کلاژن هیدرولیز شده نیز سبب ترمیم آسیب دیدگی ناخن ها و افزایش استحکام آن ها می شود.

با مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما رطوبت مورد نیاز دست ها و ناخن ها به طور کامل تامین شده و خشکی پوست دست و کوتیکول ناخن ها به طور کامل برطرف می شود. این محصول باعث تقویت ناخن های شکسته و افزایش استحکام آن ها شده و به دلیل داشتن ویتامین های A و E مناسب برای انواع پوست ها به ویژه پوست های خشک و حساس است. قدرت جذب این کرم بسیار بالاست و باعث چرب و سنگین شدن پوست نمی شود.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما

توضیحات تکمیلی

برند

پرودرما | Proderma

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزانه مقدار دلخواه از کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما را به صورت یکنواخت بر روی پوست دست و ناخن کاملا تمیز و پاک شده مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

مجوز

38/12916

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.