کرم مغذی و ضد چروک اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۳۵,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

از سن 30 سالگی به بعد پوست با علائم مختلفی روبرو می شود. بروز اولین چروک ها و ایجاد لک و تیرگی در پوست از شایع ترین آنها می باشد، که در صورت عدم مراقبت، به مرور زمان بیشتر می شود. تغییر سبک زندگی و استفاده از محصولات مراقبتی پوست می تواند نقش موثری در پیشگیری از چین و چروک و لک های پوستی داشته باشد. کرم مغذی و ضد چروک اکسپرتیج آردن یکی از بهترین محصولات مراقبتی پوست، ساخت ایران است که  علاوه بر کاهش چین و چروک های موجود در پوست و پیشگیری از بروز چروک های بیشتر، به درمان لک ها و روشن شدن رنگ پوست نیز کمک می کند.

کرم مغذی و ضد چروک اکسپرتیج آردن فرمولاسیون ملایم و موثری از قوی ترین و ایمن ترین ترکیبات ضد چروک، جوان کننده، تقویت کننده، مرطوب کننده، ضد التهاب، ترمیم کننده و روشن کننده پوست دارد. وجود عصاره های میموزا، زعفران، لیکوریس، روغن دانه انگور، سرآمید، الیگو پپتید در کنار بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و سلول های بنیادی موجب کارآمدی فوق العاده این محصول شده است. مصرف کرم مغذی و ضد چروک اکسپرتیج آردن در محو شدن چین و چروک پوست و درمان انواع لک و تیرگی بسیار موثر است. علاوه بر این با تقویت و استحکام پوست موجب بهبود الاستیسیته پوست شده و از افتادگی و ایجاد چروک های بیشتر در پوست جلوگیری می کند. همچنین به واسطه مقادیر بالای آنتی اکسیدان و مرطوب کننده از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و موجب طراوت و شادابی پوست می شود.

 

کرم مغذی و ضد چروک اکسپرتیج آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزها و شب ها به مقدار كافی از كرم مغذی و ضد چروک آردن بر روی پوست تمیز صورت و گردن مالیده و به آرامی به سمت بالا ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.

مجوز

۱۱۷۲۱/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.