نرم کننده مو خشک و آسیب دیده فولیکا

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۶۹,۵۰۰

موجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

تمامی افراد برای شستشو موهای خود از شامپو های مختلفی استفاده می کنند اما باید بدانید این شامپو ها به علت داشتن مواد صابونی باعث ازبین رفتن رطوبت طبیعی موها شده و در نتیجه موهای شما دچار خشکی خواهد شد. استفاده از نرم کننده های مناسب با خاصیت رطوبت رسانی یکی از روش های مناسب برای تامین رطوبت مورد نیاز موها می باشد اما انتخاب یک محصول مناسب که خواص بالا را داشته باشد، کار نسبتا دشواری است. نرم کننده مو خشک و آسیب دیده فولیکا یک محصول بسیار با کیفیت بوده که با تامین رطوبت مورد نیاز موها و پوست سر، تاثیر چشمگیری در کاهش خشکی و از بین رفتن بیماری های مربوط به خشکی پوست دارد. این نرم کننده به علت داشتن عصاره های گیاهی گوناگون به خوبی باعث تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز موها خواهد شد.

نرم کننده مو خشک و آسیب دیده فولیکا به علت داشتن ویتامین و تشکیل یک لایه محافظت کننده روی مو، از آسیب های ناشی از اشعه های مضر نور خورشید و رادیکال های آزاد محافظت می کند. عصاره شی باتر استفاده شده در این نرم کننده با رطوبت رسانی به موها، تاثیر فراوانی در نرم شدگی مو و افزایش درخشندگی دارد.

نرم کننده مو خشک و آسیب دیده فولیکا

توضیحات تکمیلی

برند

فولیکا | Fulica

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

پس از شستشوی موی سر با شامپو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده، ساقه موها را به دقت و به طور کامل توسط نرم کننده مخصوص موهای خشک و آسیب دیده پوشانده و پس از ۲ دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. لطفا دقت کنید

مجوز

۱۱۲۵۲/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.