کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست معمولی تا خشک پریم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۵۹۷,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پوست های معمولی و خشک زودتر از انواع دیگر دچار خشکی، اگزما، قرمزی و خارش پوست می شوند. جهت پیشگیری از این عوارض استفاده از محصولات مرطوب کننده و نرم کننده پوست بسیار ضروری می باشد. کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست معمولی تا خشک پریم یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی است که از فرمولاسیون بسیار قوی برخوردار است و موجب مرطوب کنندگی عمیق و طولانی مدت پوست می شود.

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پریم از بهترین و موثرترین عصاره ها و روغن های طبیعی همچون روغن ماکادمیا، روغن دانه بوراک، ایمپراتا سیلندریکا، شی باتر، عصاره بابونه، روغن نارگیل، روغن هسته انبه و ویتامین E تشکیل شده است. این ترکیبات دارای بالاترین خواص آنتی اکسیدانی، نرم کننده، ترمیم کننده، ضد چروک، ضد التهاب، مغذی پوست، ضد حساسیت، ضد جوش، آنتی باکتریال، آبرسان و مرطوب کننده عمیق پوست هستند . بویژه ایمپراتا سیلندریکا که یکی از قوی ترین ترکیبات آبرسان است و پوست را عمیقا و به طور کامل آبرسانی می کند.

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست معمولی تا خشک پریم نرم کننده، آبرسان و مرطوب کننده عمیق و طولانی مدت پوست است و به درمان خشکی، اگزما و التهابات پوستی کمک می کند. پوست را ضدعفونی کرده و مانع از رشد باکتری ها و عوامل جوش زا می شود. اثرات مخرب رادیکال های آزاد را حذف کرده و با تقویت کلاژن سازی از پیری زود رس پوست جلوگیری می کند و چین و چروک های سطحی پوست را از بین می برد.

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست معمولی تا خشک پریم

توضیحات تکمیلی

برند

پریم | Prime

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست خشک, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از کرم را بر روی پوست خود مالیده و با حرکت دورانی به آرامی ماساژ دهید. این محصول را می توانید به دفعات مورد نیاز در طول روز مصرف نمایید.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.