کرم دور چشم قوی اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۷۷,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کرم دور چشم قوی اکسپرتیج آردن یکی از موثرترین محصولات مراقبتی و درمانی دور چشم است که  جهت کاهش چین و چروک اطراف چشم و درمان پف و تیرگی زیر چشم طراحی شده است. در فرمولاسیون تخصصی این محصول از موثرترین ترکیبات و عصاره های طبیعی نظیر بایوفیتکس الیگوپپتید، سرامید، رتینول، گلوکونات روی و مس، ویتامین های C ،E و A و عصاره چای سبز استفاده شده است؛ که قوی ترین ترکیبات جوان کننده، ضد چروک، تقویت کننده، مرطوب کننده، آنتی اکسیدان و روشن کننده پوست می باشند.

مصرف کرم دور چشم قوی اکسپرتیج آردن به واسطه ترکیبات آنتی اکسیدانی که دارد موجب تقویت کلاژن سازی در پوست و کاهش چین و چروک اطراف چشم شده و با تقویت گردش جریان خون به کاهش التهاب رگ های زیر پوستی و بهبود تیرگی و پف زیر چشم کمک خواهد کرد. علاوه بر این با بهبود الاستیسیته پوست اطراف چشم موجب استحکام پوست شده و از افتادگی پلک نیز جلوگیری می کند. همچنین با ایجاد لایه محافظتی و رطوبت رسانی عمیق در پوست،  ضمن ایجاد طراوت و شادابی در پوست چشم، از آسیب رادیکال های نیز پیش گیری کرده و با ترمیم بافت های آسیب دیده پوست به جوان سازی پوست دور چشم کمک کرده و از ایجاد لک و چروک بیشتر جلوگیری می کند.کرم دور چشم قوی اکسپرتیج آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

صبح‎ و شب‎ به مقدار کافی از کرم دور چشم قوی آردن بر روی پوست کاملا تمیز و خشک ناحیه دور چشم مالیده؛ با نوک انگشتان و با حرکات ضربه ای استفاده نمایید تا کاملا جذب گردد.

مجوز

۱۱۷۲۲/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.