ژل شستشوی صورت خشک هیدرودرم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۲۷,۴۴۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشو صورت با استفاده از شوینده های صابونی باعث از بین رفتن چربی و رطوبت پوست شده و خشکی پوست را به دنبال دارد و از آنجایی که یکی دلایل اصلی ایجاد چروک و اکنه های پوستی، خشکی پوست می باشد باید همواره رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کنیم تا پوست ما دچار این مشکلات نشود. استفاده از شوینده های مناسب و فاقد صابون می تواند یکی از روش های مناسب برای حفظ و تامین رطوبت پوست باشد. ژل شستشوی صورت خشک هیدرودرم یک محصول بسیار باکیفیت و فاقد پاک کننده های صابونی بوده که می تواند به خوبی رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند.

ژل شستشوی صورت خشک هیدرودرم با حفظ رطوبت و آبرسانی سلول های پوست مانع از خشکی پوست خواهد شد. این شوینده برای پوست های بسیار خشک مناسب بوده و با آبرسانی آن می تواند در افزایش نرمی آن کاملا موثر باشد. ژل شستشوی صورت خشک هیدرودرم دارای خاصیت کلاژن سازی بوده و می تواند باعث سفت شدن پوست و در نتیجه جوانسازی پوست شود. ویتامین های به کار رفته در ژل شستشوی صورت خشک هیدرودرم باعث افزایش سلامت و نرمی پوست شده و از آن در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت خواهد کرد.

ژل شستشوی صورت خشک هیدرودرم

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم | Hydroderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست حساس, پوست خشک

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

به مقدار کافی از محصول را به کمک دست ها بر روی پوست صورت خیس و مرطوب مالیده و به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب ولرم به طور کامل شستشو نمایید.

مجوز

38/12019

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.