سرم ضد لک و روشن کننده اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۵۷,۹۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

سرم ضد لک و روشن کننده اکسپرتیج آردن یکی از قوی ترین محصولات روشن کننده و ترمیم کننده پوست است که جهت درمان انواع لک و تیرگی ناشی از افزایش سن، تغییرات هورمونی، جای زخم و دوران بارداری و همچنین پیشگیری از بروز لک های ناشی از لیزر درمانی و لایه برداری استفاده می شود. سرم ضد لک و روشن کننده اکسپرتیج آردن برای انواع پوست قابل استفاده است و با فرمولاسیونی کاملا ایمن و موثر، علاوه بر درمان لک و تیرگی بدن، به جوان سازی پوست نیز کمک می کند.

عصاره گل مینای چمنی، عصاره شیرین بیان و عصاره سافوراژاپونیکا، ویتامین های A, B۳, C, E و پروتئین های سویا، ابریشم، لسیتین، گلیسرین و بوتیل رزورسینول مهم ترین ترکیبات این محصول هستند که دارای بالاترین خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، روشن کنندگی، ترمیم کنندگی، کلاژن سازی، رطوبت رسانی و جوانسازی پوست می باشند. مصرف سرم ضد لک و روشن کننده اکسپرتیج آردن بدون ایجاد حساسیت، سوزش و التهاب در پوست، موجب کم رنگ شدن لک های پوستی، یکنواخت شدن رنگ پوست و شفافیت آن می شود. علاوه بر این با تقویت و استحکام پوست، افزایش الاستیسیته و بهبود کلاژن سازی در بدن موجب کاهش چین و چروک سطحی و جوانسازی پوست می شود.

سرم ضد لک و روشن کننده اکسپرتیج آردن در حذف رادیکال های آزاد نیز موثر بوده با ایجاد لایه محافظتی روی پوست و رطوبت رسانی عمیق به حفظ شادابی و طراوت پوست کمک می کند.

 

سرم ضد لک و روشن کننده اکسپرتیج آردن

 

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

صبح و شب به مقدار کافی از کرم روشن کننده آردن مدل Expertage را بر روی لک های تیره و سایر قسمت های پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید.

مجوز

۱۲۲۳۰/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.