کرم موبر بدن هیدرودرم

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۸۱,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

اصلاح موهای زائد چالشی است که خانم ها همواره با آن روبرو هستند. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از مرسوم ترین این روش ها استفاده از تیغ یا ژیلت است که در بسیاری از افراد باعث بروز سوزش، التهاب، خارش و حساسیت پوستی می شود. لیزر نیز روش محبوبی برای رفع موهای زائد است اما استفاده از لیزر هزینه های سنگینی را در پی دارد و ممکن است نتیجه حاصل قطعی نباشد. یکی از بهترین روش ها برای اصلاح موهای زائد بدن که هم مقرون به صرفه است و هم عوارض پوستی بسیار کمی را در پی دارد استفاده از کرم موبر است.

کرم موبر بدن هیدرودرم یکی از نمونه های خوب کرم موبر است که در کنار قیمت مناسب از کیفیت خوبی برخوردار است. این محصول حاوی اوره، ژل آلوورا، گلیسیرین، بیزابولول و تیوگلیکولات کلسیم است. تیوگلیکولات کلسیم ماده اصلی به کار رفته در تولید این محصول است که کراتین مو را در خود حل کرده و باعث شکستن مو و کند شدن رشد آن می شود. اوره و گلیسیرین دو آبرسان طبیعی هستند که به صورت عمقی باعث رطوبت رسانی به پوست شده و مانع از خشکی آن ها می شوند. ژل آلوورا و بیزابولول دارای خاصیت ترمیم کننده و التیام بخش هستند و از بروز التهاب پس از مصرف کرم موبر پیشگیری می کنند. این محصول به شما کمک می کند تا به آسانی موهای زائد موجود در هر نقطه از بدن خود را رفع کرده و پوستی صاف، یکدست و عاری از مو داشته باشید.

کرم موبر بدن هیدرودرم

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم | Hydroderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

75 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

سطح پوست را به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از کرم پوشانده و پس از ۵ الی 10 دقیقه، کرم را به وسیله کاردک از سطح پوست پاک کنید.

مجوز

38/10614

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.