کرم ضد سوختگی حاوی روغن کبد ماهی آردن

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۱۰,۹۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از شایع ترین آسیب های پوستی، سوختگی پوست است. سوختگی انواع مختلفی دارد که رایج ترین آنها در اثر عوامل مختلفی همچون حرارت، بخار آب، تماس با مواد شیمیایی و نور آفتاب به وجود می آیند. نوع دیگری از سوختگی که در نوزادان دیده می شود، ادرار سوختگی نوزاد است که موجب ملتهب و قرمز شدن پوست پای نوزادان می شود. در هر حال سوختگی از هر نوع و هر درجه ای که باشد با درد، قرمزی و التهاب پوست همراه است. برای کم کردن عوارض سوختگی محصولات درمانی متعددی تولید شده است که متداول ترین و در عین حال موثر ترین آنها کرم های ضد سوختگی می باشند. ترکیبات موجود در کرم های ضد سوختگی حاوی مواد ضد التهاب و کاهنده درد هستند که می توانند به بهبود سریع تر سوختگی کمک کنند. یکی از موثرترین کرم های ضد سوختگی، کرم ضد سوختگی حاوی روغن کبد ماهی آردن است. برند آردن یکی از معتبرترین برندهای ایرانی است که با تولید محصولات تخصصی مربوط به پوست و مو توانسته به خوبی نیاز مصرف کننده به انواع محصولات مراقبتی و درمانی را پاسخ دهد. کرم ضد سوختگی حاوی روغن کبد ماهی آردن نیز با توجه به فرمولاسیون ویژه ی خود که حاوی روغن کبد ماهی، ویتامین A، ژل آلوئه ورا و زینک اکساید است یک محصول بسیار موثر است که علاوه بر درمان سوختگی های سطحی در کودکان و بزرگسالان، می تواند به ترمیم سریع آسیب های پوستی ناشی از بریدگی ها و خراش های سطحی، آفتاب سوختگی، زخم بستر و نیش حشرات نیز کمک کند.

تمامی ترکیبات به کار رفته در کرم ضد سوختگی حاوی روغن کبد ماهی آردن حاوی مواد ضد التهاب، تسکین دهنده، ترمیم کننده و آنتی باکتریال هستند؛ از این رو مصرف این محصول می تواند در بهبود سریع سوختگی و ترمیم پوست بسیار موثر باشد.

 

کرم ضد سوختگی حاوی روغن کبد ماهی آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

در صورت بروز هر نوع سوختگی، بریدگی یا زخم سطحی در کودکان و بزرگسالان، مقدار مناسبی از کرم آردن را در محل عارضه بمالید و تا هنگام برطرف شدن التهاب پوست مصرف آن را ادامه دهید.

مجوز

12107/38

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.