کانسیلر دور چشم 102 SPF25 پریم

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کانسیلرها یکی از موثرترین محصولات آرایشی و بهداشتی دور چشم هستند که قبل از آرایش، جهت پوشاندن عارضه های پوستی مانند لک، تیرگی و چین و چروک دور چشم استفاده می شوند. یکی از بهترین کانسیلرهای ایرانی، کانسیلر دور چشم 102 SPF25 پریم است؛ که بدلیل خواص فوق العاده و داشتن فیلترهای ضد آفتاب، محصولی مراقبتی و درمانی محسوب می شود.

کانسیلر دور چشم 102 SPF25 پریم رنگی بوده و بافتی بسیار سبک دارد، و حاوی فرمولاسیونی موثری از ترکیبات و روغن ها گیاهی همچون  عصاره سنتلا، عصاره هاماملیس، عصاره چای سبز، روغن جوانه گندم، روغن فندق استرالیایی، روغن گل گندم و مخمر می باشد. از این رو دارای ویژگی های مانند تنظیم گردش جریان خون، ضد التهاب، آنتی اکسیدان، سفت کننده پوست، مرطوب کننده، نرم کننده، شفاف کننده، و جوان کننده پوست می باشد.

کانسیلر دور چشم 102 SPF25 پریم فاقد چربی و مواد حساسیت زا است، و بدون آسیب زدن به پوست حساس دور چشم و ایجاد سنگینی و چربی، بطور کاملا طبیعی و مطلوب پوست اطراف چشم را پوشش می دهد. علاوه براین از التهاب بافت های زیر چشم نیز جلوگیری کرده و با بهبود گردش خون به تقویت و استحکام پوست کمک می کند. همچنین از بروز چین و چروک در اطراف چشم پیشگیری می کند، تیرگی و گودگی زیر چشم را از بین می برد و از پوست دور چشم در برابر اشعه های مضر UVA و UVB  و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

 

کانسیلر دور چشم 102 SPF25 پریم

توضیحات تکمیلی

برند

پریم | Prime

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

15 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

رنگ

بژ طبیعی

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کمی از کانسیلر را در نواحی پوست دور چشم زده و با استفاده از یک اسفنج و یا نوک انگشتان کانسیلر پریم را به آرامی دور چشم پخش کنید.

مجوز

16/18163

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.