کرم ضد چروک شب ماتکس پریم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۰۹,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

تمام اجزای بدن بخصوص پوست، به طور طبیعی و در اثر ترشح برخی از هورمون ها در مدت زمان خواب شبانه شروع به بازسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده ی خود می کنند. به همین دلیل بهترین زمان جهت جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک های پوستی شب و هنگام خواب می باشد. از این رو برخی از کرم های ضد چروک تنها جهت استفاده در شب و قبل از خواب تولید می شوند که یکی از موثرترین آنها کرم ضد چروک شب ماتکس پریم می باشد؛ که به طور ویژه مختص پوست های معمولی تا خشک طراحی شده است.

کرم ضد چروک شب ماتکس پریم محصولی فوق العاده با فرمولاسیون اختصاصی است که از ترکیبات کاملا ایمن و عصاره های طبیعی سازگار با پوست ساخته شده و فاقد مواد شیمیایی و مضر می باشد. عصاره های گیاهی آنتارکتیسین، شی باتر، روغن ماکادامیا و رزماری از جمله موثرترین ترکیبات کرم ضد چروک شب ماتکس پریم بوده که دارای خواص نرم کننده، مرطوب کننده، تقویت کننده، ضد چروک، افزایش مقاومت پوست، ضد التهاب و ترمیم کننده قوی می باشند.

کرم ضد چروک شب ماتکس پریم با رطوبت رسانی عمیق پوست موجب نرمی، درمان خشکی و  کاهش التهابات پوستی می شود. همچنین تقویت کننده پوست است و موجب افزایش مقاومت و انعطاف پذی پوست شده و با ترمیم سلول های آسیب دیده پوست، حذف رادیکال های آزاد و بهبود کلاژن سازی به سبب آنتی اکسیدان فراوانی که دارد؛ موجب جوانسازی، کاهش چین و چروک،درمان افتادگی پوست، افزایش شادابی و لطافت پوست می شود.

کرم ضد چروک شب ماتکس پریم

 

توضیحات تکمیلی

برند

پریم | Prime

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست خشک, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

کرم را روی پوست تمیز و در هنگام شب و پیش از خواب که بهترین زمان برای ترمیم و نوسازی پوست است مصرف نمایید.

مجوز

۱۰۸۰۶/۵۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.