شامپو ضد شوره سیکلوزینک اویدرم مناسب انواع مو

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۶۲,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از بدترین انواع شوره سر، شوره های شدید و مقاوم هستند که در اثر رشد قارچ ها در پوست سر یا ابتلا به برخی از بیماری ها همچون پسوریازیس و درماتیت سبورئیک بوجود می آیند. بهترین محصول جهت درمان و پیشگیری از این نوع شوره ها، استفاده از شامپو ضد شوره سیکلوزینک اویدرم مناسب انواع مو می باشد. برند اویدرم یکی از بهترین برندهای ایرانی در سال های اخیر است که با تولید محصولات درمانی و مراقبتی حاوی عصاره های طبیعی توانسته محصولات موثری را به بازار وارد کند.

شامپو ضد شوره سیکلوزینک اویدرم مناسب انواع مو نیز یکی از بهترین محصولات برند اویدرم می باشد که با فرمولاسیون تخصصی خود که حاوی انواع ترکیبات و عصاره های طبیعی ضد شوره، ضد قارچ و ضد التهاب همچون سیکلوپیروکس، پیریتیون زینک، اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای و عصاره های گزنه، مورد، آویشن، گل ختمی، آلوئه ورا، کالاندولا، دم اسب، فنوگریک، چای سبز و آرنیکا است می تواند علاوه بر درمان شوره های شدید و مقاوم، PH پوست سر را نیز تنظیم کند و همچنین نقش موثری در درمان انواع قارچ ها در پوست سر، پسوریازیس و درماتیت سبورئیک نیز داشته باشد.

شامپو ضد شوره سیکلوزینک اویدرم مناسب انواع موی خانم ها و آقایان است و مصرف مداوم آن می تواند خارش و التهاب پوست سر را نیز درمان کرده و موجب نرم و خوش حالتی موها شود.

 

شامپو ضد شوره سیکلوزینک اویدرم مناسب انواع مو

 

توضیحات تکمیلی

برند

اویدرم | Eviderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

نوع مو

مو های رنگ شده, مو وز و مجعد, موی چرب, موی خشک, موی رنگ شده, موی معمولی

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

بطری شامپو را خوب تکان داده سپس مقدار مناسبی از شامپو را روی موی مرطوب ماساژ داده و آبکشی نمایید. در شستشوی دوم شامپو حداقل به مدت 2 دقیقه روی پوست سر بماند تا اثر ضد قارچی آن اعمال شود.

مجوز

17419/16

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.