شامپو ureax حاوی 10درصد اوره و 3 درصد سدیم لاکتات فولیکا

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۸۰,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شوره سر یکی از مشکلات رایجی است که اکثر افراد دچار آن هستند و به دنبال روشی مناسب برای درمان آن می گردند، یکی از بهترین روش های برای درمان و کاهش شوره سر، استفاده از شامپو های مناسب می باشد، اما پیدا کردن شامپویی که بتواند به خوبی باعث درمان شوره و پوسته شود کار ساده ای نیست. شامپو ureax حاوی 10درصد اوره و 3 درصد سدیم لاکتات فولیکا یکی از بهترین محصولات برای درمان شوره سر می باشد که می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید. این شامپو به علت داشتن اوره به خوبی رطوبت مورد نیاز پوست سر را تامین کرده و می تواند باعث کاهش شوره شود زیرا یکی از علت های اصلی تشکیل شوره سر، خشکی پوست می باشد.

ویتامین های به کار رفته در شامپو ureax حاوی 10درصد اوره و 3 درصد سدیم لاکتات فولیکا دارای خاصیت آنتی اکسدانی بالایی بوده و از موها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. این شامپو می تواند به خوبی تمامی آلودگی های پوست سر را از بین بردن و بیماری های مو را بهبود بخشد. خاصیت ضد باکتریال این شامپو باعث از بین رفتن تمامی باکتری های پوست سر شده و خارش را به طور کلی بهبود می بخشد.

شامپو ureax حاوی 10درصد اوره و 3 درصد سدیم لاکتات فولیک

توضیحات تکمیلی

برند

فولیکا | Fulica

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست سر نگاه داشته سپس خوب آبکشی نمایید.

مجوز

38/15106

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.