ماسک مو حجم دهنده 5 مورینگا مخصوص موهای نازک و شکننده

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشو روزانه موها در طولانی مدت باعث وارد شدن آسیب های متعددی به مو و پوست کف سر می شود، لذا استفاده از ماسک های مو می تواند این اسیب ها را به حداقل رسانده و با محافظت از موهای شما، مانع از ایجاد بیماری و مشکلات مربوط به مو شود. ماسک مو حجم دهنده 5 مورینگا مخصوص موهای نازک و شکننده با رطوبت رسانی و تامین مواد مغذی مورد نیاز موها در کاهش مشکلات پوستی مانند موخوره، خشکی و شکنندگی مو، پوسته سر و … موثر می باشد. جالب است بدانید این ماسک مو یک لایه محافظت کننده روی تار های مو ایجاد کرده و با مهار اثر اشعه های مضر نور خورشید باعث افزایش سلامت موها خواهد شد.

ماسک مو حجم دهنده 5 مورینگا مخصوص موهای نازک و شکننده با ترمیم موهای آسیب دیده و شکننده باعث افزایش ضخامت آنها و افزایش کلی حجم مو می باشد. این ماسک مو حاوی کراتین های هیدولیز شده بوده و با تغدیه موهای آسیب دیده باعث افزایش استحکام مو می شود. این ماسک مو با از بین بردن الکتریسیته ساکن مو، در افزایش حالت پذیری موها موثر می باشد. ماسک مو حجم دهنده 5 مورینگا مخصوص موهای نازک و شکننده حاوی مقادیر بالایی از کلاژن است که در افزایش استحکام و احیا موها تاثیر گذار خواهد بود.

ماسک مو حجم دهنده مورینگا مدل 5 مخصوص موهای نازک و شکننده

توضیحات تکمیلی

برند

مورینگا | Moringa

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

پس از شست‌وشوی مو با شامپو ، مقدار مناسبی از محصول را بر روی ساقه موی نم‌دار پخش نموده و پس از 3 تا 5 دقیقه آب‌کشی کنید.

مجوز

6260238603594

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.