کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی SPF 50 سان سیف

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط خوب باش

تومان۲۶۴,۲۰۰

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

اشعه های UV نور خورشید دارای طول موج کوتاه و بسامد بالا هستند، بنابراین امواجی پر انرژی می باشند. این امواج در طول روز با پوست انسان تماس پیدا می کنند و به DNA سلول های پوست آسیب می رسانند و به مرور زمان موجب سرطان پوست می شوند. استفاده از کرم های ضد آفتاب نظیر کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی SPF 50 سان سیف یک روش آسان برای پیشگیری از سرطان پوست می باشد. این کرم ساختار سبک و بدون چربی دارد و مخصوص افراد بزرگسالان تولید شده است.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی SPF 50 سان سیف دارای فیلترهای محافظتی قوی است و مانع از آسیب اشعه های UVA و UVB نور خورشید به پوست می شود. کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی SPF 50 سان سیف حاوی ویتامین E، بایو پپتید، کلاژن و کو آنزیم Q10 می باشد. این کرم تولید کلاژن و الاستین پوست را افزایش می دهد و سبب تقویت پوست و بازسازی آن می شود، بدین ترتیب به رفع چین و چروک های ریز پوست کمک می کند.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی SPF 50 سان سیف سنگینی و چربی ایجاد نمی کند و موجب بروز جوش نمی شود. این محصول ضد تعریق و ضد آب است و با مهار رادیکال های آزاد، به حفظ سلامت و جوانی پوست کمک می کند و مانع پیری زود رس آن می شود. کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی SPF 50 سان سیف کاور مناسبی دارد و قادر است عیوب، لک و تیرگی پوست را محو سازد و سبب زیبایی و یک رنگ شدن پوست صورت شود، بنابراین می تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودر باشد. از این محصول می توان برای انواع پوست استفاده نمود.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی SPF 50 سان سیف

توضیحات تکمیلی

برند

Sunsafe | سان سیف

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب، روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یک بار آن را تجدید کنید.

مجوز

38/12283

رنگ

بژ روشن

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.