فوم شستشوی صورت وایت ویت ویتالیر

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۳۷,۳۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

لک ها و تیرگی های پوست ممکن است بر اثر استفاده از شوینده ی نامناسب، استفاده از وسایل آرایشی نامرغوب، عدم استفاده از ضد آفتاب و یا …. به وجود بیایند و موجب کدر شدن پوست شما بشوند. شما می توانید با استفاده از یک شوینده ی مناسب پوست خود را از شر این تیرگی ها خلاص کنید. فوم شستشوی ویتالایر محصولی مناسب برای کسانی می باشد که پوستی کدر و مستعد به لک دارند. این محصول باعث پاک شدن عمقی سلول های صورت از آلودگی ها و لوازم آرایش می شود.

شفاف شدن پوست صورت، پاکسازی عمیق پوست از آلودگی ها و هم چنین تنظیم چربی پوست از وظایف اصلی این محصول می باشد. این فوم به واسطه ی داشتن برس نرم سلیکونی و ماساژ پوست جریان خون پوست را بالا می برد. این فوم علاوه بر درمان لک روی پیشگیری از ایجاد لک هم موثر می باشد. افزایش انرژی سلولی و بهبود تنفس پوست از دیگر کارایی های این فوم می باشد. فوم شستشوی ویتالیر فاقد صابون و پارابن و الکل می باشد پس برای پوست ایجاد حساسیت نمی کند. این فوم برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. آبرسانی به سلول های پوستی از دیگر وظایف فوم شستشوی ویتالیر می باشد.

 

فوم شستشوی صورت وایت ویت ویتالیر

توضیحات تکمیلی

برند

ویتالیر | vitalayer

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود., در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. سپس با فشار دادن و پمپ کردن مقدار مناسبی از فوم، برس سیلیکونی را به صورت دورانی روی پوست صورت ماساژ دهید و بگذارید فوم تمام صورت را بپوشاند.

مجوز

98686587522

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.