روغن تقویت ناخن اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۰۸,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از مشکلاتی که ناخن ها را درگیر می کند مشکل شکنندگی آن هاست. شکنندگی ناخن ها می تواند به دلایل مختلفی از جمله بیماری پسوریازیس، کمبود رطوبت در ناخن ها، ایجاد جراحت در ناخن ها، ابتلا به بیماری های عفونی ناشی از تکثیر باکتری ها، قارچ ها و میکروب ها، بیماری تیروئید و بیماری کلیوی بروز پیدا کند.

روغن تقویت ناخن اکسپرتیج آردن محصولی مناسب برای افرادی است که از مشکل شکنندگی و عدم رشد ناخن های خود رنج می برند. این محصول از ترکیب 5 روغن موثر در تقویت و استحکام ناخن ها شامل روغن بادام، روغن جوانه گندم، روغن زیتون، روغن جوجوبا و روغن گل گاو زبان تشکیل شده است. روغن بادام حاوی ویتامین‌های E ،A ،B۱ و B۶ است و باعث درمان خشکی، ترک و شکنندگی ناخن ها می شود. روغن جوانه گندم حاوی ویتامین‌های D ،E و A است و باعث افزایش رشد ناخن ها می شود. روغن زیتون حاوی انواع پروتئین‌ ها، ویتامین ها و مواد معدنی است و باعث رطوبت رسانی و افزایش انعطاف پذیری ناخن ها می شود. روغن جوجوبا موجب تقویت انعطاف پذیری ناخن ها می گردد و روغن گل گاو زبان با داشتن اسید لینولئیک درمان خوبی برای شکنندگی و لایه لایه شدن ناخن هاست.

در نتیجه استفاده از روغن تقویت ناخن اکسپرتیج آردن باعث تقویت و تغذیه ناخن ها، رطوبت رسانی به آن ها و افزایش رشد و استحکام ناخن ها شده و ناخن هایی سفت و محکم و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. بسته بندی این محصول به شکل لاک بوده که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.

روغن تقویت ناخن اکسپرتیج آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

8 گرم

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

شبها ابتدا سطح ناخن ها را از لاک و… کاملا تمیز نموده سپس یک لایه از روغن تقویت کننده ناخن اکسپرتیج آردن را روی سطح ناخن و پوست اطراف آن مالیده و اجازه دهید خشک شود.

مجوز

۳۸/۱۴۰۶۰

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.