شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۹۸,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

اگر از ریزش موی خود خسته شده اید و به دنبال روشی برای درمان ریزش مو هستید، شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم یک گزینه ی عالی برای شما می باشد. این محصول حاوی روغن دانه ی بائوباب، عصاره ی رزماری، عصاره ی سیر، عصاره ی آرنیکا و ینک پیریتیون می باشد. این شامپو قابل استفاده برای انواع مو است و هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده نمایند.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم پوست سر و تارهای مو را به خوبی پاکسازی می کند و چربی، آلودگی و باکتری ها را از بین می برد و سبب بهبود اکسیژن رسانی در پوست سر می شوند. روغن دانه ی بائوباب موجود در فرمولاسیون شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم غنی از ویتامین ها و ترکیبات مغذی مورد نیاز برای رشد مو است ، بنابراین این شامپو نقش بسزایی در تقویت و تغذیه فولیکول های مو دارد.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم با تقویت و تغذیه ی فولیکول های مو، به افزایش استحکام تارهای مو کمک می کند و مانع ریزش موها می شود. علاوه بر این، این شامپو در افزایش ضخامت تارهای مو هم موثر می باشد و سبب حجیم شدن و پرپشتی موها می شود.

 

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم

توضیحات تکمیلی

برند

پریم | Prime

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

۲۲۸۲/ظ/۵۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.