شامپو ضد شوره موی نرمال و خشک دلانو

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۵۹,۳۲۵

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پوست سر به دلیل داشتن ساختار کراتینی دائما در حال نوسازی است به طوری که سلول های مرده کف سر از بین رفته و سلول های جدید جایگزین آن می شوند. اگر بنا به هر دلیلی روند مرگ سلولی با سرعت بیشتری نسبت به روند جایگزینی سلول های جدید اتفاق بیفتد، لایه هایی از سلول های مرده روی هم تلنبار شده و مشکلی به نام شوره در ناحیه سر به وجود می آید. شوره سر دو نوع است. در نوع اول پوسته های تشکیل شده به کف سر می چسبند و مشکلات بسیاری را در کف سر به وجود می آورند. در نوع بعدی از کف سر جدا شده و بر روی شانه ها، روی بالشت و… ریزش پیدا می کند و باعث اثرات منفی روی ظاهر فرد می شود.

شامپو ضد شوره ی موی نرمال و خشک دلانو محصولی ایده آل برای رفع مشکل شوره سر است. این شامپو حاوی ترکیبات گیاهی از قبیل عصاره برگ پیچک، عصاره مریم گلی، عصاره گل نسترن، عصاره برگ رزماری، روغن برگ اوکالیپتوس و سالیسیلیک اسید است. این ترکیبات ضد قارچ و ضد باکتری بوده و با جلوگیری از تکثیر میکروارگانیسم های عامل قارچ و شوره به درمان شوره و پیشگیری ار عفونت کمک می کنند. همچنین به دلیل وجود سالیسیلیک اسید این محصول دارای خاصیت کراتولینگ بوده و موجب لایه برداری ملایم پوست سر و نفوذ بهتر مواد مغذی و درمانی به پوست و درمان بهتر شوره سر می شود. شامپو ضد شوره ی موی نرمال و خشک دلانو باعث رطوبت رسانی به موها و پوست سر شده و از ایجاد خشکی در کف سر پیشگیری می کند.

شامپو ضد شوره ی موی نرمال و خشک دلانو

توضیحات تکمیلی

برند

دلانو |Delano

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس فرانسه

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع مو

موی خشک, موی معمولی

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار مناسبی از شامپو را به مدت 2 تا 3 دقیقه بر روی موهای مرطوب ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید. این عمل را مجددا تکرار کنید.

مجوز

570823

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.