شامپو آمینکس فولیکا

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۳۶۸,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده از یک شامپوی متناسب با نوع مو و نیاز مو اولین و مهم ترین و ضروری ترین قدم برای داشتن موهایی سالم و شفاف و درخشان می باشد. اگر موهای شما ریزش دارد و هم چنین شوره هم دارد، باید از یک شامپویی استفاده کنید که این دو خاصیت را هم زمان داشته باشد زیرا استفاده از دو شامپو با خاصیت متفاوت کار سخت و دشواری می باشد. اگر به دنبال شامپویی هستید که در کنار رفع ریزش مو و تقویت فولیکول موی شما موجب از بین رفتن شوره های سر شما بشود، پیشنهاد تیم ما به شما شامپو آمینکس فولیکا می باشد.

این شامپو با ترکیبات خاص و منحصر به فرد خود موجب تقویت موی شما می شود و شوره های آزار دهنده را از بین می برد. از ترکیبات این کرم می توان به آمینکسیل، پیروکتون اولامین و بیوتین اشاره کرد. آمینکسیل موجود در این محصول با تقویت فولیکول موهای شما موجب کاهش ریزش موهایتان می شود و رشد مو را افزایش می دهد. پیروکتون اولامین در این محصول شوره های موهای شما را از بین می برد. بیوتین در این شامپو از ریزش موهای شما جلوگیری می کند و رشد موهای شما را افزایش می دهد و ضخامت تار موهای شما را افزایش می دهد.

شامپو آمینکس فولیکا

توضیحات تکمیلی

برند

فولیکا | Fulica

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع مو

موهای ریزش دار, موهای شوره دار

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

38/15108

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.