شامپو ضد شوره D2 پریم مناسب پوست سر خشک

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۵۹,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شوره نوعی عارضه ی پوستی می باشد و به صورت دانه یا پوسته های سفید در بین موها نمایان می شود. شوره ها انواع مختلفی دارند برخی از آن ها را شوره ی خشک و برخی را شوره ی چرب می گویند. شوره های خشک عموما در افرادی که موهای خشک دارند، دیده می شود. شوره ها ی خشک به صورت دانه های کوچک سفیدی هستند که به پوست سر متصل نمی شوند و در هنگام شانه زدن، ریزش پیدا می کنند. روش های مختلفی برای درمان شوره خشک وجود دارد. یکی از این روش ها، استفاده از شامپو ضد شوره D2 پریم مناسب پوست سر خشک می باشد.

شامپو ضد شوره D2 پریم مناسب پوست سر خشک حاوی عصاره ی پوست عناب و دو ترکیب ایکتیول و کلیمبازول می باشد. این محصول دارای خاصیت ضد قارچ می باشد، بنابراین با از بین بردن قارچ مولد شوره، از فعالیت و تکثیر آن پیشگیری می کند. شامپو ضد شوره D2 پریم مناسب پوست سر خشک فاقد پارابن و سیلیکون است. این شامپو التهابات پوست سر، خارش، سوزش و قرمزی پوست سر را تسکین می بخشد. علاوه بر این، شامپو ضد شوره D2 پریم مناسب پوست سر خشک سرعت پوسته ریزی پوست سر را آهسته تر می کند و مو و پوست سر را پاکسازی می کند. این محصول در درخشان شدن موها و حفظ سلامت و شادابی آن ها نقش موثری دارد.

 

شامپو ضد شوره D2 پریم مناسب پوست سر خشک

 

 

توضیحات تکمیلی

برند

پریم | Prime

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

نوع مو

موی خشک

روش مصرف

ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

مجوز

۲۲۷۹/ظ/۵۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.