ژل بهداشتی بانوان روشن کننده هیدرودرم

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۱۵,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشوی منظم ناحیه تناسلی در بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است البته نه با هر شوینده ای! به خصوص صابون که سبب برهم خوردن PH طبیعی واژن، بروز خشکی، سوزش، خارش و عفونت می شود. امروزه محصولاتی به نام ژل شوینده بانوان تولید شده که مناسب برای شستشوی ناحیه تناسلی می باشند. این محصولات PH سازگار با واژن داشته و فاقد مواد صابونی می باشند.

ژل بهداشتی بانوان روشن کننده هیدرودرم یکی از نمونه های خوب ژل بهداشتی بانوان است. این محصول فاقد الکل، مواد صابونی و پارابن است و سبب بروز خشکی، خارش و حساسیت پوستی نمی شود. ژل بهداشتی بانوان روشن کننده هیدرودرم حاوی ویتامین C، پری بیوتیک و عصاره‌ گیاهانی از قبیل بلیس پرنیس، بورداک و بیربری است. بلیس پرنیس با کمک به کاهش تولید ملانین سبب روشن شدن رنگ ناحیه تناسلی و رفع لک های تیره می شود. بورداک دارای خاصیت آنتی باکتریال، ضد التهاب و آرام بخش است و باعث تسکین سوزش، خارش و التهاب ناحیه تناسلی می شود. بیربری نیز همانند بلیس پرنیس مانع از سنتز ملانین شده و باعث روشن تر شدن رنگ ناحیه تناسلی و تسکین التهابات پوستی می گردد.

شستشوی منظم ناحیه تناسلی با این محصول به علت داشتن ترکیبات پری بیوتیک باعث تنظیم فلور طبیعی واژن می شود. همچنین به علت وجود ویتامین C و سایر ترکیبات روشن کننده در این فرآورده استفاده از آن به مرور رنگ ناحیه تناسلی را روشن تر و لک های آن را کم رنگ تر می کند. این محصول فاقد ترکیبات مضر بوده و PH سازگار با PH فیزیولوزیک بدن دارد.

ژل بهداشتی بانوان روشن کننده هیدرودرم

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم | Hydroderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 گرم

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ژل بهداشتی روشن کننده بانوان هیدرودرم را روی موضع مورد نظر استعمال نموده و پس از یک دقیقه آب‌کشی نمایید.

مجوز

۱۴۵۶۹/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.