پن روشن کننده اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۲۵,۳۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پن ها یکی از بهترین و ایمن ترین شوینده های مخصوص پوست هستند؛ که با وجود شباهت ظاهری به صابون، کاملا متفاوت از آن بوده و PH اسیدی و متناسب با ساختار پوست دارند. پن روشن کننده اکسپرتیج آردن یکی از بهترین انواع پن است که ضمن پاک کنندگی پوست، در کاهش انواع لک و تیرگی ناشی از آفتاب سوختگی، دوران بارداری، اختلالات هورمونی و مصرف داوهای ضد بارداری بسیار موثر می باشد.

پن روشن کننده اکسپرتیج آردن مناسب انواع پوست است و فرمولاسیون آن کاملا ملایم، فاقد عطر، ترکیبات حساسیت زا و مواد صابونی می باشد. در ترکیبات ویژه این محصول از مرطوب کننده ها، عصاه های گیاهی و ترکیباتی همچون گیاه گیگاوایت نانووایت، آربوتین، عصاره شیرین بیان و اسید آزلائیک استفاده شده است که با کاهش تولید ملانین از ایجاد لک و تیرگی در پوست جلوگیری می کنند. مصرف مداوم پن روشن کننده اکسپرتیج آردن بدون ایجاد حساسیت، التهاب و خشکی در پوست، علاوه بر پاکسازی عمیق پوست از هرگونه چربی و آلودگی، موجب درمان تدریجی و موثر انواع لک و تیرگی خواهد شد. همچنین از ظهور مجدد لک ها نیز پیشگیری کرده و به واسطه ترکیبات مرطوب کننده، به حفظ طراوت و شاداب پوست نیز کمک می کند.

پن روشن کننده اکسپرتیج آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

100 گرم

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب نموده سپس پن روشن کننده آردن را به آرامی بر روی پوست ماساژ دهید تا محصول کف کرده، کف حاصل را به مدت یک الی دو دقیقه بر روی پوست نگاه داشته سپس به خوبی آبکشی نمایید.

مجوز

۱۱۵۹۲/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.