کرم ژل آلوپسی آره آتا سریتا

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۳۸۵,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

آلوپسای اره آتا یا همان ریزش مو سکه ای نوعی بیماری خود ایمنی است. عواملی نظیر وراثت، استرس، عفونت و … در بروز این بیماری تاثیر گذار می باشند. آلوپسای اره آتا (ریزش موی سکه ای) علاوه بر سر، در ریش و ابروها هم اتفاق می افتد. با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیاری برای درمان و پیشگیری از ریزش موی سکه ای کشف شده است. یکی از این روش ها، استفاده از کرم ژل آلوپسی آره آتا سریتا می باشد.

کرم ژل آلوپسی آره آتا سریتا حاوی ویتامین D3، عصاره ی جلبک گالبانا و ماده ی نارینجنین می باشد. این کرم عامل ریزش مو سکه ای را مهار می کند و به درمان التهاب و استرس موجود در لایه های زیرین پوست کمک می کند. کرم ژل آلوپسی آره آتا سریتا موجب افزایش خونرسانی به فولیکول های مو می شود و از این طریق فولیکول های مو را تقویت و تغذیه می کند. علاوه بر این، فولیکول های مو را فعال می کند و فاز رشد آن ها را افزایش می دهد، پس این محصول در رویش مجدد تارهای ریخته شده ی مو هم موثر می باشد. کرم ژل آلوپسی آره آتا سریتا مناسب برای بزرگسالان است و از آن هم بانوان، هم آقایان می توانند استفاده نمایند.

 

کرم ژل آلوپسی آره آتا سریتا

توضیحات تکمیلی

برند

سریتا | Cerita

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

30 گرم

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

سطح پوست را کاملا تمیز و خشک کنید. سپس مقدار کافی از کرم ژل ریزش سکه‌ای را بر روی محل مورد نظر مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

مجوز

56/23392

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.