ژل دندان شیری ایروکس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

یکی از مهم ترین مراحل زندگی کودک، مرحله دندان درآوردن اوست. اولین دندان های کودک نقش مهمی در شکل گیری فک و دهان او داشته و هر گونه آسیب به این دندان ها می تواند در روند رشد دندان های دائمی کودک اثر گذار باشد. ژل دندان شیری ایروکس یک محصول ایرانی کاملا ارگانیک، با فرمولاسیون ملایم، فاقد مواد شیمیایی و فلوراید می باشد، که برای کودکان 2 تا 7 سال طراحی شده است. در ترکیبات ژل دندان شیری ایروکس از عصاره های گیاهی ضد التهاب، ضد درد، آنتی باکتریال و تقویت کننده همچون آلوئه ورا و بید کانادایی، زایلیتول، کلسیم و ویتامین های E و B5 استفاده شده است. استفاده از ژل دندان شیری ایروکس علاوه بر خوشبو کردن دهان کودک، موحب نابودی تمام میکروب ها و پلاک دهان شده و از پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و به سفید ماندن دندان ها کمک می کند. وجود زایلیتول و کلسیم در فرمولاسیون ژل دندان شیری ایروکس باعث شده این محصول نقش موثری در تقویت و استحکام لثه و دندان ها داشته باشد.

به غیر از حفظ  و تقویت دندان ها، مصرف ژل دندان شیری ایروکس پیش از دندان درآوردن به سبب ترکیبات ضد درد، می تواند در کاهش درد حاصل از دندان درآوردن بسیار موثر باشد.

 

ژل دندان شیری ایروکس

توضیحات تکمیلی

برند

ایروکس | Irox

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

80 گرم

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

این ژل را همانند سایر خمیردندان‌ها به مقدار کم روی مسواک قرار دهید. سپس دندان‌ها را به وسیله مسواک کاملا شسته و بعد از این مرحله دهان را کاملا آبکشی نمایید.

مجوز

56/21313

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.