پودر دکلره خرچنگ آرکانوم بیول

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۹,۳۷۵

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

خانوم های ایرانی به دلیل داشتن موهای تیره به بلوند کردن موهای خود علاقه زیادی دارند. این کار باعث ایجاد تنوع و افزایش جذابیت فرد می شود. جهت بلوند کردن مو نیاز به دکلره کردن مو وجود دارد. دکلره عملی است که طی آن رنگ موی طبیعی مو به وسیله ترکیب پودر دکلره و اکسیدان از بین می رود و موها آماده پذیرش رنگ های روشن می شود.

در انجام عمل دکلره استفاده از مواد باکیفیت بسیار ضروری است زیرا دکلره کردن موها باعث رسیدن آسیب های زیادی به مو می شود و اگر از مواد بی کیفیت استفاده شود این آسیب ها چندین برابر می شود. پودر دکلره خرچنگ آرکانوم بیول یک پودر دکلره با کیفیت بالا است. این محصول حاوی روغن های طبیعی و صمغ های گیاهی است و باعث رسیدن کم ترین آسیب به موها و روشن شدن موها تا بالاترین درجه ممکن می شود. این محصول حاوی آنزیم هایی است که از سوختن موها، ایجاد وز و آسیب رسیدن به موها پیشگیری می کند. پودر دکلره خرچنگ آرکانوم بیول مناسب برای ایجاد انواع رنگ های روشن، مش و هایلایت روی موهاست. این محصول فاقد گرد و غبار است و باعث ایجاد مشکلات تنفسی در فرد نمی شود.

پودر دکلره خرچنگ آرکانوم بیول

توضیحات تکمیلی

برند

Biol | بیول

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

نوع مو

موی چرب, موی خشک, موی معمولی

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از پودر دکلره را باتوجه به این که تا چه شماره‌ای می‌خواهید پایه موی خود را روشن کنید با اکسیدان ترکیب کرده و روی موها بمالید.

مجوز

12/ظ/1354

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.