لوسیون پس از اپیلاسیون تیوپی آی پلاس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۹۴,۵۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

اپیلاسیون یکی از روش های مناسب برای از بین بردن موای زائد بدن می باشد اما این کار یک فرایند درد آور است و باعث قرمزی و ایجاد التهابات پوستی می شود، لذا استفاده از لوسیون های پس از اپیلاسیون می تواند در کاهش التهابات پوستی و قرمزی پوست بعد از اپیلاسیون موثر باشند. لوسیون پس از اپیلاسیون تیوپی آی پلاس یک محصول بسیار مناسب برای جلوگیری از التهابات پوستی پس از اپیلاسیون می باشد که خواص فراوانی برای پوست دارد. این لوسیون حاوی عصاره آلوئه ورا با خاصیت التیام بخشی بوده و می تواند باعث کاهش درد و بهبود قرمزی پوست شود.

لوسیون پس از اپیلاسیون تیوپی آی پلاس با تشکیل یک لایه محافظت کنند روی پوست، علاوه بر آنکه باعث التیام پوست شده بلکه می تواند از سلول های پوستی در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت نماید. خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی این لوسیون باعث شده تا با رطوبت رسانی موثر سلول ها، خشکی و کشیدگی پوست از بین برود. لوسیون پس از اپیلاسیون تیوپی آی پلاس جوش های پس از اپیلاسیون را برطرف کرده و در طولانی مدت باعث کاهش رشد موهای زائد می شود. پروتئین ابریشم به کار رفته در این لوسیون سلول های آسیب دیده را به خوبی ترمیم خواهد کرد.

لوسیون پس از اپلاسیون تیوپی آی پلاس

توضیحات تکمیلی

برند

آی پلاس | Iplus

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

پس از اپیلاسیون ، ابتدا پوست را به كمك آب ولرم شسته و خشك نمائید. مقدار كافی از لوسیون را بر روی پوست زده و به آرامی ماساژ دهید تا كاملا جذب شود.

مجوز

6264790300229

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.