کرم دور چشم SPF15 الیوکس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

با بالا رفتن سن و کم شدن میزان کلاژن پوست، چین و چروک های متعددی بر روی پوست ایجاد می شود. دور چشم یکی از قسمت هایی است که زودتر از سایر نواحی پوست دچار چین و چروک می شود. چین و چروک های دور چشم زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهند و چهره ی انسان را پیرتر و مسن تر می کنند. استفاده از کرم های دور چشم به صورت روزانه کمک شایانی به پیشگیری از پیری پوست می کند. کرم دور چشم SPF15 الیوکس محصولی مناسب برای استفاده ی روزانه و جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می باشد.

کرم دور چشم SPF15 الیوکس دارای ترکیبات فوق العاده ای همچون عصاره ی چای سبز، عصاره ی بابونه، شی باتر، روغن جوجوبا، کافئین، روغن زیتون و ویتامین های E و C می باشد. این ترکیبات دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند و از پوست دور چشم در برابر رادیکال های آزاد و اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کنند. کرم دور چشم SPF15 الیوکس بدون پارابن و رایحه است. این محصول قدرت رطوبت رسانی خوبی دارد و پوست دور چشم را مرطوب نموده و از خشکی و کشیدگی آن پیشگیری می کند و سبب تقویت و افزایش استحکام پوست اطراف چشم می شود. از این کرم می توان به جهت بهبود پف و تیرگی دور چشم هم استفاده نمود.

 

کرم دور چشم SPF15 الیوکس

توضیحات تکمیلی

برند

الیوکس | Olivex

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

20 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از کرم دور چشم الیوکس را روزانه یک تا دو مرتبه روی پوست تمیز دور چشم با نوک انگشت به آرامی به صورت ضربه ای ماساژ دهید.

مجوز

56/13107

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.