سرم ویتامین C صورت ویتالیر

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

مهمترین پروتئین موجود در پوست کلاژن می باشد که نقش موثری در سلامت پوست دارد. سنتز این پروتئین در پوست نیازمند ویتامین ث است. پس در صورتی که ویتامین ث در بدن موجود باشد، کلاژن پوست افزایش یافته و روند پیری پوست کاهش می یابد. امروزه محصولات پوستی بسیار تولید شده است که حاوی ویتامین ث هستند، یکی از این محصولات، سرم ویتامین C صورت ویتالیر می باشد.

سرم ویتامین C صورت ویتالیر حاوی عصاره ی اسطوخودوس، عصاره ی آووکادو، روغن آرگان و ویتامین ث است. این محصول پوست را تقویت می کند و به تولید کلاژن کمک می نماید. سرم ویتامین C صورت ویتالیر با افزایش کلاژن پوست، از پیری، افتادگی و شل شدگی پوست پیشگیری می کند. این محصول حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان است و رادیکال های آزاد و عوامل آسیب زا را خنثی می کند و از پوست محافظت می نماید.

سرم ویتامین C صورت ویتالیر همانند یک کرم مرطوب کننده عمل می کند و با رطوبت رسانی پوست، سبب شادابی و لطافت آن می شود. علاوه بر این، در روشن شدن رنگ پوست و رفع تیرگی و لک های پوستی هم نقش بسزایی دارد. سرم ویتامین C صورت ویتالیر در حفظ جوانی، سلامت و زیبایی پوست موثر است و از آن می توان برای انواع پوست استفاده نمود.

 

سرم ویتامین C صورت ویتالایر

توضیحات تکمیلی

برند

ویتالیر | vitalayer

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

صبح و شب روی پوست کاملا تمیز مقداری از سرم را به تنهایی و یا زیر ضدآفتاب و سایر کرم‌های مراقبتی به آرامی ماساژ دید تا جذب شود.

مجوز

56/23163

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.