پد آرایش پاک کن ایپک

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۵۱,۹۷۵

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

امروزه اغلب بانوان برای پاکسازی بهتر پوست خود از محصولاتی به نام تونر و میسلار واتر استفاده می کنند. این پاک کننده ها به صورت محلول عرضه شده اند. از این رو برای استفاده از این محصولات پاک کننده، لازم است مقداری از آن را بر روی پنبه ریخته و پوست را پاکسازی نمود. البته پنبه معمولا بر روی پوست می چسبد و ذرات آن روی پوست باقی می ماند. به همین دلیل اکثر مختصصین پوست استفاده از پد های آرایش پاک کن را توصیه می کنند.

پد آرایش پاک کن ایپک از بهترین و باکیفیت ترین پد های آرایشی موجود در بازار می باشد. این محصول از الیاف پنبه ای تولید شده است و بافت بسیار نرم و لطیفی دارد، بنابراین حساسیت، التهاب و خارش پوستی ایجاد نمی کند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید. اطراف این پد آرایشی دوخت نرمی وجود دارد که از پخش شدن مواد آرایشی پیشگیری می کند. از پد آرایش پاک کن ایپک می توان به صورت روزانه ی برای پاکسازی پوست صورت، لب و دور چشم استفاده نمود. پد آرایش پاک کن ایپک در بسته های هفتاد عددی به بازار عرضه شده است و مناسب انواع پوست می باشد.

پد آرایش پاک کن ایپک

توضیحات تکمیلی

برند

اپیک | ipek

کشور سازنده

آلمان

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

برای استفاده بهتر از پد، از مرکز آن استفاده کنید و مقدار مشخصی از پاک کننده را روی آن بریزید. سپس با استفاده از آن پوست را تمیز نمایید.

نقد و بررسی‌ها

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 5.0

    Raha پاسخ

    با کیفیت ترین پد آرایشیه که تا الان استفاده کردم

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.