ژل فیکساتور ابرو فلورمار

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۵۶,۴۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

ابروهای مرتب و پرپشت نقش موثری در زیبایی و جوان نشان دادن چهره دارند. اغلب افراد برای اصلاح فرم ابرو و پر نشان دادن آن، از روش های متعددی استفاده می کنند که اکثر آنها علاوه بر هزینه های فراوان، دائمی نبوده و نیاز به تمدید مجدد دارند. شرکت های آرایشی و بهداشتی برای راحتی کار و جلوگیری از صرف هزینه های سنگین اقدام به تولید محصولات آرایشی لیفت کننده ابرور کرده اند که یکی از موثر ترین آنها ژل فیکساتور ابرو فلورمار ساخت کشور ترکیه می باشد.

ژل فیکساتور ابرو فلورمار به آسانی برای همه افراد قابل استفاده بوده، ماندگاری بسیار بالایی داشته و  بدون آسیب زدن به ابرو یا ریزش آن، در کمترین زمان ممکن ابرو را لیفت کرده و به پر نشان دادن، حجیم شدن، حالت دهی و مرتب شدن ابرو کمک می کند. این محصول فاقد رنگ است و بافت ژله ای کاملا شفاف و نرمی دارد که در حفظ حالت طبیعی ابرو بسیار موثر می باشد. در فرمولاسیون تخصصی ژل فیکساتور ابرو فلورمار از عصاره ها طبیعی آلوئه ورا، روغن بادام شیرین و پانتنول استفاده شده است که دارای خواص مرطوب کننده، آبرسان، تقویت کننده، محافظت کننده و آنتی اکسیدان هستند و موجب تقویت ابروها شده و به حفظ رطوبت و سلامت پوست و ابرو کمک می کنند.

 

ژل فیکساتور ابرو فلورمار

توضیحات تکمیلی

برند

فلورمار | Flormar

کشور سازنده

ترکیه

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

4.5 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

از ریشه مژه ها شروع کنید و برس ریمل را به صورت زیگزاگ به سمت بالا بکشید برای پرتر شدن مژه ها این کار را 2 الی 3 بار انجام دهید

مجوز

33009822

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.