کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ SPF50 هیدرولیپید فارماسریز

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ SPF50 هیدرولیپید فارماسریز یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب ساخت کشور لهستان است که مخصوص افرادی که پوست حساسی دارند تولید می شود. این کرم با فرمولاسیون موثر و ایجاد لایه محافظتی روی پوست که در برابر آب و تعریق مقاوم است، ضمن محافظت کامل پوست در مقابل اشعه های فرابنفش خورشید، مرطوب کننده قوی پوست است و هر گونه التهاب، قرمزی، سوزس و خارش که از ویژگی های بارز پوست های حساس و مشکل دار است را درمان می کند.

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ SPF50 هیدرولیپید فارماسریز فاقد سولفات، اسانس و مواد حساسیت زا است از این رو برای تمام گروه های سنی از نوزادان بالای 6 ماه تا بزرگسالان قابل استفاده می باشد. در فرمولاسیون فوق العاده این محصول از شی باتر و تیتانیوم دی اکساید استفاده شده است و با جذب سریعی که دارد در کمترین مدت ضمن تسکین، تغذیه و رطوبت رسانی عمیق پوست، هر گونه التهاب، خشکی و اگزما پوستی را درمان کرده و با کاهش اثر پیری در پوست و پیشگیری از حساسیت به آفتاب، در جوانسازی و کاهش التهابات ناشی از آفتاب سوختگی نیز بسیار موثر می باشد.  همچنین از بروز انواع لک، تیرگی و کک و مک در پوست نیز پیشگیری می کند.

 

 

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ SPF50 هیدرولیپید فارماسریز

 

توضیحات تکمیلی

برند

فارماسریز | Pharmaceris

کشور سازنده

لهستان

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست حساس

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

لایه ای از کرم را حدودا ۲۰ – ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استعمال کنید.هر دوساعت و بعد از هر استحمام یا شنا تکرار شود.

مجوز

7812551694369201

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.