روغن نرم کننده ی موی آرگان سان وی

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۷۰,۳۵۵

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده ی مکرر از لوازم حرارتی مو مثل سشوار و اتو مو، رنگ یا دکلره کردن مکرر موها و هم چنین استفاده از شامپو، موجب از دست رفتن رطوبت مو می شود در نتیجه موهای ما خشک و یا به اصلاح دهیدراته می شود که این امر زمینه را برای به وجود آمدن موخوره فراهم می کند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین قدم ها برای داشتن موهایی سالم و شفاف و درخشان و ابریشمی استفاده از یک روغن مراقبتی مو قبل و بعد از سشوار و حمام می باشد. یکی از بهترین و موثر ترین روغن های مراقبتی روغن آرگان می باشد. از فواید روغن آرگان می توان به مورد استفاده بودن آن برای ناخن و پوست صورت اشاره کرد.

اگر به دنبال یک روغن آرگان موثر و با کیفیت برای سلامت پوست و مو و ناخن خود می باشید، پیشنهاد تیم ما به شما روغن نرم کننده ی موی آرگان سان وی می باشد. روغن آرگان بومی کشور مراکش می باشد و سرشار از آنتی اکسیدان و مواد مغذی و ویتامین های A , E و امگا 6 و 9 می باشد. این روغن آرگان از موهای شما در برابر حرارت محافظت می کند و هم چنین موجب بهبود شانه پذیری موهای شما می شود و در نهایت موهایی صاف و ابریشمی و نرم و درخشان برای شما به ارمغان می آورد.

روغن نرم کننده ی موی آرگان سان وی

توضیحات تکمیلی

برند

سان وی | SUNWAY

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع مو

مو های رنگ شده, مو وز و مجعد, موهای ریزش دار, موهای کاشته شده, موهای کراتین شده, موهای کم حجم, موهای نازک, موی آسیب دیده, موی چرب, موی خشک, موی رنگ شده, موی معمولی

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

پس از خشک کردن موها با حوله، چند قطره از روغن آرگان را روی ساقه موها ریخته و به آرامی با دست موها را صاف کنید به طوری که از ساقه تا انتهای مو آغشته به سرم شود.

مجوز

100/137427

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 09367855988 پاسخ

    واقعا عالییییییییییه
    من عاشق بافت سبک این محصولم

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.