شامپو ضد شوره مناسب موی خشک استم سل

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۴۹,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شوره سر یکی از مشکلات رایجی است که اکثر افراد از آن رنج می برند و به دنبال روشی برای برطرف کردن آن می گردند، استفاده از شامپو های ضد شوره یکی از روش های مناسب برای درمان و کاهش شوره سر می باشد اما به دلیل تنوع این شامپو ها، انتخاب شوینده ای مناسب کار نسبتا دشواری می باشد. شامپو ضد شوره مناسب موی خشک استم سل یک محصول بسیار با کیفیت برای درمان شوره سر می باشد که به علت داشتن خواص فراوان و عصاره های گیاهی متعدد، به خوبی موجب درمان شوره سر گردد. باید بدانید یکی از علت های اصلی شوره سر، خشکی پوست سر می باشد که این شوینده با مرطوب نگهداشتن دائمی موها و کف سر، به خوبی با از بین بردن خشکی در کاهش شوره موثر خواهد بود.

ویتامین های به کار رفته در شامپو ضد شوره مناسب موی خشک استم سل با تشکیل یک لایه محافظت کننده روی موها، از تار های مو در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کنند. از طرفی به کار رفتن این ویتامین ها می تواند باعث نرمی تار های مو شود. این شامپو یک شوینده ملایم با مواد شیمایی کم است و به همین خاطر باعث ایجاد حساسیت برای موهای خشک نمی شود. همچنین این شامپو حاوی دو ترکیب بسیار مهم پروکتون اولامین و آلفا گلوکان الیگوساکارید است که اولی ضد قارچ است و دومی باکتری‌های مضر روی سر را از بین می‌برد

 

شامپو ضد شوره مناسب موی خشک استم سل

توضیحات تکمیلی

برند

استم سل | stem cell

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

نوع مو

موی خشک

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست سر نگاه داشته سپس خوب آبکشی نمایید.

مجوز

۱۵۷۳/ظ/۵۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.