کرم ضد آفتاب کودکان SPF35 پرودرما

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
ناموجود

ناموجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کرم ضد آفتاب کودکان SPF35 پرودرما یکی از موثرترین انواع ضد آفتاب ساخت ایران است که جهت محافظت از پوست صورت و بدن کودک تولید شده است. این محصول بدون رنگ، بدون اسانس، فاقد پارابن، مواد نگهدارنده و شیمیایی بوده و بدون ایجاد حساسیت قابل استفاده برای کودکان و نوزادان می باشد.

در فرمولاسیون فوق العاده این ضد آفتاب از ویتامین ها و عصاره های گیاهی همچون روغن دانه آفتابگردان، آلوئه ورا، اسیدهای چرب ضروری امگا-۳ و امگا-۶ و ویتامین‌های E و C استفاده شده است. از این رو دارای بالاترین خواص ضد التهابی، ترمیم کننده، مرطوب کننده، نرم کننده، تقویت کننده، محافظت کننده و آنتی اکسیدان پوست می باشد؛ و علاوه بر حفاظت کامل پوست کودک در برابر اشعه های مضر UVA و UVB و پیشگیری از آفتاب سوختگی، التیام بخش بوده و موجب رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت پوست می شود. همچنین از بروز هر نوع التهاب و خارش نیز جلوگیری کرده و از پوست در برابر رادیکال های آزاد به خوبی محافظت می کند.

کرم ضد آفتاب کودکان SPF35 پرودرما بسیار مقاوم است و با عرق کردن یا تماس با آب از بین نمی رود از این رو مناسب بازی و فعالیت های روزانه کودکان می باشد.

 

 

کرم ضد آفتاب کودکان SPF35 پرودرما

توضیحات تکمیلی

برند

پرودرما | Proderma

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضدآفتاب را به طور یکنواخت برروی پوست کودک مالیده و به آرامی ماساژ دهید. مصرف را هر ۲ ساعت یکبار تجدید فرمایید

مجوز

۱۳۵۲۸/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.