امولسیون مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۵۸,۸۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

گاهی اوقات در اثر استفاده از مواد شوینده ی نامناسب، بیماری، تغییرات آب و هوا، نور خورشید و … تعادل رطوبت و چربی در پوست های چرب بهم می خورد و پوست دچار خشکی و زبری می شود. در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند پوست آسیب های شدید می بیند. استفاده از محصولات مراقبتی و مرطوب کننده نظیر امولسیون مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم یک روش آسان و کم هزینه برای درمان خشکی پوست در پوست های چرب می باشد.

امولسیون مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم دارای فرمولاسیون ویژه ای است و در فرمولاسیون آن از روغن های معدنی و گیاهی که موجب سنگینی پوست و ایجاد جوش می شود، استفاده نشده است. این محصول حاوی گلیسیرین، پیروکتون، کمپلکس سبومین و اولامین لسیتین است. امولسیون مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم با مرطوب کردن پوست، مانع خشکی و زبری پوست شده و سبب لطافت و شادابی پوست می شود. این محصول ضد جوش و ضد باکتری است، بنابراین ضمن از بین بردن جوش های پوستی، عامل ایجاد جوش را هم از بین می برد و مانع تشکیل جوش های جدید می شود. علاوه بر این، از ترشح بیش از حد چربی پوست پیشگیری می کند و براقیت پوست را برطرف می کند.

امولسیون مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم با تشکیل یک پوشش محافظتی بر روی پوست، از پوست در مقابل امواج خورشید و سایر عوامل محیطی محافظت می کند و به حفظ سلامت کمک می نماید.

 

امولسیون مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم | Hydroderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

40 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

بنا به نیاز پوست بر روی پوست تمیز استفاده شود.

مجوز

38/11429

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.