ژل شستشوی صورت و دور چشم درماسیف مناسب پوست های خشک و حساس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۵۴,۰۰۰

موجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

ژل شستشوی صورت و دور چشم درماسیف محصولی فوق العاده و منحصر بفرد با فرمولاسیون ملایم، فاقد مواد صابونی و سازگار با PH پوست بدن است؛ که جهت پاکسازی پوست های خشک و حساس از انواع آلودگی ها و مواد آرایشی طراحی شده است.

فرمولاسیون ژل شستشوی صورت و دور چشم درماسیف فاقد مواد آلرژی زا و ضد التهاب است. از این رو بدون ایجاد قرمزی و حساسیت در پوست، آن را کاملا پاک سازی می کند. فرمولاسیون موثر ژل شستشوی صورت و دور چشم درماسیف حاوی عصاره های گیاهی همچون عصاره بابونه، عصاره بومادران، روغن دانه سویا و ویتامین E است که دارای خواص ضد التهابی، نرم کننده، مرطوب کننده، ترمیم کننده، رطوبت رسان و آنتی اکسیدان می باشند؛ و با حفظ تعادل آب و چربی پوست و رطوبت رسانی عمیق، از خشکی،کشیدگی ، قرمزی و خارش پوست پس از شستن جلوگیری می کند.

ژل شستشوی صورت و دور چشم درماسیف ضمن پاکسازی کامل پوست، با بهبود گردش جریان خون و بستن منافذ باز پوستی به زیبایی و شفافیت پوست کمک می کند. علاوه بر این تسکین دهنده انوع التهابات پوستی و آفتاب سوختگی است و با حذف رادیکال های آزاد، کاهش چین و چروک های سطحی و درمان مشکلات پوستی به حفظ سلامت و جوانسازی پوست کمک می کند.

 

ژل شستشوی صورت و دور چشم درماسیف مناسب پوست های خشک و حساس

توضیحات تکمیلی

برند

درماسیف | Derma Safe

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست حساس, پوست خشک

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

به مقدار کافى از فرآورده را به کمک دست ها بر روى پوست خیس و مرطوب صورت و دور چشم مالیده و به آرامى ماساژ دهید. سپس با آب ولرم به طور کامل صورت را شستشو نمایید.

مجوز

۱۲۷۴۵/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.