ژل بهداشتی بانوان آی پلاس

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۹۹,۹۰۸

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده از شوینده های مختلف برای شستشو نواحی بدن یکی از بهترین روش های مراقبت از پوست می باشد اما در صورتی که این عمل با شوینده های غیر استاندارد و صابونی انجام شود، باعث وارد شدن صدمات مختلفی به پوست بدن از جمله: خشکی، کشیدگی، ترک های پوستی، آکنه و سایر مشکلات و بیماری های پوستی می شود، از آنجایی که ناحیه تناسلی، دارای پوستی حساس می باشد باید برای جلوگیری از مشکلات گوناگون از ژل های شوینده مناسب استفاده نمایید. ژل بهداشتی بانوان آی پلاس یک محصول بسیار مناسب و با کیفیت با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا بوده که می تواند به خوبی تمامی آلودگی های ناحیه تناسلی را از بین برده و باعث بهبود التیام بخشی و افزایش نرمی این ناحیه گردد.

ژل بهداشتی بانوان آی پلاس حاوی ویتامین ها و عصاره های طبیعی مختلفی بوده و می تواند با تشکیل یک لایه روی پوست، باعث محافظت از سلول ها در برابر عوامل بیماری زا گردد. این ژل با آبرسانی موثر سلول ها باعث حفظ رطوبت پوست قسمت تناسلی شده و مانع از ایجاد خشکی و کشیدگی پوست می گردد. ژل بهداشتی بانوان آی پلاس فاقد هر گونه مواد حساسیت زا و پارابن می باشد و به همین خاطر مناسب برای استفاده روی پوست های بسیار حساس است. این شوینده به علت داشتن خاصیت آنتی باکتریال باعث از بین رفتن بوی بد دستگاه تناسلی خواهد شد.

ابتدا قسمت خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب نمائید. به مقدار کافی از ژل بهداشتی بانوان را بر روی کف دستها و یا دستمال تمیز و بهداشتی مالیده و بر روی موضع مورد نظر استعمال نموده، شستشو و پس از یک دقیقه خوب آبکشی نمائید.

توضیحات تکمیلی

برند

آی پلاس | Iplus

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا قسمت خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب نمائید. به مقدار کافی از ژل بهداشتی بانوان را بر روی کف دستها و یا دستمال تمیز و بهداشتی مالیده و بر روی موضع مورد نظر استعمال نموده.

مجوز

38/13057

نقد و بررسی‌ها

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 5.0

    نازنین پاسخ

    خیلی خوبه این شوینده اصلا پوست رو خشک نمیکنه

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.