کرم تقویت کننده پوست دست SPF15 اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۶۰,۳۰۰

موجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

پوست دست ها همانند پوست صورت به مراقبت و رسیدگی نیاز دارد. به خصوص که پوست دست بدلیل تماس مداوم با مواد شوینده و انجام فعالیت های روزانه بیشتر از سایر نقاط بدن در معرض ابتلا به خشکی و اگزما قرار دارد. کرم تقویت کننده پوست دست SPF15 اکسپرتیج آردن یکی از بهترین محصولات مراقبتی دست است که حاوی موثرترین ترکیبات محافظتی و تقویت کننده می باشد.

در ساخت کرم تقویت کننده پوست دست SPF15 اکسپرتیج آردن از فناوری نانو استفاده شده است و فرمولاسیون آن حاوی ترکیبات فوق العاده ای همچون آربوتین، روغن دانه انگور، عصاره چای سبز، عصاره جوانه گندم، کلاژن، ویتامین E، لاکتات سدیم، اسکوالن، شی باتر، گلیسرین، دکسپانتنول و جاذب های اشعه های مضر خورشید می باشد، که حاوی قوی ترین و موثرترین ترکیبات ضد چروک، مرطوب کننده، روشن کننده و تقویت کننده دست هستند. استفاده از کرم تقویت کننده پوست دست SPF15 اکسپرتیج آردن ضمن مرطوب کنندگی عمیق و 12 ساعته پوست دست که موجب درمان و پیشگیری از خشکی و اگزما می شود، با کاهش تولید ملانین در درمان انواع لک های ناشی از افزایش سن و آفتاب سوختگی نیز موثر بوده و به روشن شدن رنگ پوست کمک می کند. همچنین با محافظت از پوست دست در برابر اشعه های مضر خورشید، ترمیم بافت های آسیب دیده پوست و کاهش چین و چروک های سطحی، موجب جوانسازی، نرمی، لطافت و زیبایی دست ها خواهد شد.

 

کرم تقویت کننده پوست دست SPF15 اکسپرتیج آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

صبح و شب به مقدار کافی از کرم تقویت کننده پوست دست آردن را بر روی پوست کاملا تمیز و پاک شده دست ها مالیده و از نوک انگشتان تا مچ دست را به آرامی ماساژ داده تا کاملا جذب گردد.

مجوز

۱۱۷۲۰/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.