لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۶۰,۶۰۰

موجود

ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

اکثر آقایان پس از اصلاح صورت خود دچار التهاب، سوزش، قرمزی، خارش و حتی جوش می شوند. این مشکلات بسیار آزار دهنده می باشند و گاهی اوقات تا چندین روز ادامه می یابند. استفاده از لوسیون ها و کرم های پس از اصلاح نظیر لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن یک روش عالی برای پیشگیری از این مشکلات پوستی می باشد. لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن محصول کشور ایران است و برای انواع پوست مناسب می باشد.

لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن حاوی عصاره ی آلوئه ورا و روغن درخت چای است. این عصاره های گیاهی آرامش بخش، التیام دهنده و ضد التهاب هستند، بنابراین التهاب، قرمزی، خارش و سوزش پس از اصلاح را بهبود می بخشند و به تسکین پوست کمک می کنند. عصاره ی درخت چای موجود در لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن آنتی باکتریال است و با ضد عفونی پوست صورت، باکتری عامل جوش را از بین برده و مانع ایجاد جوش پس از اصلاح صورت می شود. علاوه بر این، لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن دارای خاصیت مرطوب کنندگی هم می باشد و با رطوبت رسانی پوست، از خشکی، زبری و ترک پوست جلوگیری می کند. این محصول سبب تقویت، نرمی و لطافت پوست می شود و در کاهش منافذ باز پوست هم موثر می باشد.

 

لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

75 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

بعد از اصلاح صورت، ابتدا سطح پوست را خیس نموده و سپس با يك حوله یا پارچه نرم با ملایمت خشك کنید. سپس مقداری لوسيون را به تمامی نقاط اصلاح شده پوست صورت و گردن بمالید و به آرامی پخش نمایید.

مجوز

38/11281

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.