محلول تقویت مژه سریتا

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۶۸۸,۸۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

موژه دارای مو های بسیار ظریفی می باشد و برای حفظ سلامت این موها باید از محلول های مناسب تقویت کننده استفاده نمایید. محلول تقویت مژه سریتا یک محصول بسیار مناسب می باشد که به علت داشتن خواص متعدد می تواند به خوبی در تقویت مژه ها موثر باشد. این محلول با اثر بخشی بر ریشه مژه ها، باعث تقویت رشد آنها نیز خواهد شد. محلول تقویت مژه سریتا حاوی عصاره شبدر قرمز، نیاسینامید، ویتامین E و پانتنول می‌ باشد و به همین خاطر نقش بسیار مهمی در تقویت مژه های ایفا خواهد کرد. این محلول رشد مژه های ریخته را تحریک کرده و باعث تقویت فولیکول های مژه خواهد شد.

محلول تقویت مژه سریتا با افزایش الاستیسیته و انعطاف پذیری مژه ها، باعث از بین رفتن شکنندگی مژه خواهد شد. ویتامین های به کار رفته در محلول تقویت مژه سریتا با ایجاد یک لایه محافظت کننده روی مژه ها، از آنها در برابر اشعه های مضر نور خورشید و سایر عوامل بیماری زا محافظت می کند. خاصیت رطوبت رسانی این محلول باعث نرمی مژه ها شده و خشکی را به طور کامل از بین خواهد برد. در صورتی که مژه های کم پشتی دارید و به دنبال روشی مناسب برای تقویت مژه های خود می گردید، محلول تقویت مژه سریتا یک محصول بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

محلول تقویت مژه سریتا

توضیحات تکمیلی

برند

سریتا | Cerita

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

7 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

محلول تقویت مژه سریتا را باید به مدت 3 ماه هر شب و بعد از تمیز کردن مژه ها از هرگونه مواد آرایشی و آلودگی، بر روی محل رویش مژه ها بکشید

مجوز

6262863400036

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.