پودر بچه فیروز

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط خوب باش
- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

کودکان و نوزادان دارای پوستی بسیار نازک و حساس می باشد و به همین دلیل پوست آنها به مراتب آسیب پذیر تر از پوست سایر افراد می باشد، لذا استفاده از محصولاتی مناسب برای نگهداری از پوست کودکان بسیار لازم و ضروری خواهد بود. محصولاتی گوناگونی بدین منظور وجود دارد اما یکی از بهترین روش ها استفاده از پودر های مخصوص می باشد. پودر بچه فیروز یک محصول بسیار مناسب و با کیفیت بوده که دارای خواص متعددی برای پوست کودکان می باشد. این پودر به خوبی باعث التیام بخشی پوست های آسیب دیده شده و می تواند به خوبی باعث بهبود جای زخم و سوزش های جای پوشک شود.

پودر بچه فیروز مانع از دست رفتن رطوبت پوست کودک شده و می تواند خشکی پوست را بهبود بخشد. خاصیت التیام بخشی این پودر به خوبی باعث بهبود قسمت های آسیب دیده پوست می گردد. زینک اکساید موجود در این پودر جهت درمان التهاب به وجود آمده و یا سوختگی پای کودک برای استفاده‌ی مداوم از پوشک است. پودر بچه فیروز فاقد هر گونه مواد حساسیت زا بوده و به همین خاطر مانع از ایجاد حساسیت های پوستی می شود. این پودر با تشکیل یک لایه محافظت کننده، مقاومت پوست را در برابر آسیب های مختلف بالا خواهد برد.

پودر کودک فیروز

توضیحات تکمیلی

برند

فیروز | Firooz

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

مجوز

دارد

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

پوست بدن را با آب شسته و سپس خشک کنید. پودر بدن فیروز 200 گرمی را به مقدار لازم در دست خود بریزید، و سپس به آرامی بر روی مواضع مورد نظر بکشید.

وزن

120 گرم, 200 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.