ژل شستشوی صورت پوست چرب هیدرودرم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۲۲,۱۳۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

شستشو مداوم پوست صورت با استفاده از شوینده های صابونی باعث از بین رفتن چربی و رطوبت پوست شده که این موضوع می تواند در خشکی پوست تاثیر گذار باشد، لذا استفاده از شوینده های مناسب با قدرت پاک کنندگی بالا و حفظ رطوبت سلول های پوستی، در حفظ سلامت پوست بسیار موثر خواهد بود. ژل شستشوی صورت پوست چرب هیدرودرم یک شوینده بسیار مناسب است که می تواند تمامی آلودگی های پوستی را به خوبی پاک کرده و مانع از خشکی پوست شود. این ژل مناسب برای پوست های چرب است و با کنترل میزان چربی پوست، در کاهش جوش های پوستی نیز موثر خواهد بود.

ژل شستشوی صورت پوست چرب هیدرودرم به دلیل ویتامین های مختلف باعث حفاظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد خواهد شد، به علاوه ویتامین های به کار رفته در این شوینده باعث افزایش نرمی و شفافیت پوست می شوند. ژل شستشوی صورت پوست چرب هیدرودرم با کنترل ترشح چربی غدد چربی پوست، در کاهش جوش ها و رفع حالت براقی پوست موثر خواهد بود. جالب است بدانید ترکیبات ژل شستشوی صورت پوست چرب هیدرودرم دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی بوده که می تواند باعث کاهش لکه ها و آکنه های سطح پوست شود.

ژل شستشوی صورت پوست چرب هیدرودرم

 

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم | Hydroderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

به مقدار كافی از ژل صورت هيدرودرم به كمک دست ها بر روی پوست صورت خيس و مرطوب ماليده و به آرامی ماساژ دهيد سپس با آب ولرم به طور كامل شستشو نماييد.

مجوز

6260147730343

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.