کرم مرطوب کننده و ضد چروک کاسه ای اکسپرتیج آردن

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۳۰۳,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

برای داشتن پوستی شاداب و عاری از چین و چروک، استفاده از محصولات مراقبتی پوست به ویژه در سنین بالای 40 سال بسیار ضروری است. در این بازه زمانی میزان کلاژن در بدن و حالت ارتجاعی پوست بسیار کاهش یافته و در صورت عدم مراقبت، پوست دچار پیری زودرس و آسیب های جدی می شود.

کرم مرطوب کننده و ضد چروک کاسه ای اکسپرتیج آردن از موثرترین محصولات تخصصی پوست است که جهت درمان و پیشگیری از چروک های پوستی تولید می شود. بافت این کرم بسیار سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود و با ماندگاری طولانی مدت 24 ساعته، موجب بهبود ساختار پوست می گردد. فرمولاسیون کرم مرطوب کننده و ضد چروک کاسه ای اکسپرتیج آردن حاوی دکسپانتنول، روغن دانه انگور، روغن سویا، روغن آووکادو، شی باتر، زعفران، عصاره آرنیکا و عصاره میموزا، اوره، کوآنزیم کیوتن، الاستین، ویتامین E و C می باشد. از این رو دارای خواص ضد چروک، جوان کننده، ترمیم کننده، مرطوب کننده، آنتی اکسیدان، کلاژن ساز، نرم کننده، تقویت کننده و سفت کننده پوست است و مصرف آن علاوه بر کاهش چروک سطحی و عمیق، موجب استحکام و بهبود الاستیسیته پوست خواهد شد و از ایجاد چروک های بیشتر جلوگیری می کند. همچنین بدلیل خواص آنتی اکسیدانی و مرطوب کنندگی بالا، از پوست در برابر رادیکال های آزاد و خشکی شدید محافظت کرده و موجب نرمی و لطافت پوست صورت و گردن می شود.

کرم مرطوب کننده و ضد چروک کاسه ای اکسپرتیج آردن

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

50 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست حساس, پوست خشک, پوست مختلط, پوست نرمال

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

روزها به مقدار کافی از کرم مرطوب کننده و ضد چروک آردن را بر روی پوست صورت و گردن مالیده و به آرامی به سمت بالا و خارج ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.

مجوز

۱۱۷۲۳/۳۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.