شامپو اویکالر محافظ رنگ مو اویدرم

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۸۱,۹۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

استفاده از شوینده های مختلف برای پاکسازی موها از آلودگی در طولانی مدت باعث وارد شدن آسیب های گوناگونی به موها خواهد شد، لذا استفاده از شامپو های مناسب می تواند در کاهش این آسیب ها و ترمیم موهای آسیب دیده موثر باشد. در صورتی که شما موهای خود را رنگ کرده باشید حتما می دانید نمی توان از هر شامپویی برای موهای رنگ شده استفاده کرد، زیرا برخی از شامپو ها باعث تغییر رنگ مو و برخی دیگر موجب از بین رفتن رنگ مو می شوند. شامپو اویکالر محافظ رنگ مو اویدرم یک محصول بسیار مناسب برای محافظت از موها می باشد که مخصوص موها رنگ شده است. این شامپو با تثبیت رنگ مو و افزایش درخشندگی آن در افزایش جذابت موها موثر می باشد.

شامپو اویکالر محافظ رنگ مو اویدرم مناسب برای موهای رنگ شده می باشد و با تثبیت رنگ مو، موجب افزایش ماندگاری رنگ موهای شما خواهد شد. این شامپو با رطوبت رسانی موثر پوست سر و ریشه موها، در افزایش نرمی و برطرف شدن خشکی مو نیز موثر می باشد. جالب است بدانید شامپو اویکالر محافظ رنگ مو اویدرم با کاهش الکتریسیته ساکن مو، در افزایش شانه پذیری و حالت پذیری مو ها موثر خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

برند

اویدرم | Eviderm

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

250 میلی لیتر

نوع مو

مو های رنگ شده

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

ار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست سر نگاه داشته سپس خوب آبکشی نمایید.

مجوز

۱۳۶۲۰/۳۴

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.