لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن مناسب پوست های خشک و خیلی خشک

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۴۰۳,۴۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن یکی از بهترین شوینده های ایرانی است که جهت شستشو و استحمام روزانه تولید شده است. این لوسیون مناسب کودکان و بزرگسالان بوده و جهت مراقبت از پوست های خشک و خیلی خشک طراحی می شود. فرمولاسیون لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن بسیار ملایم و موثر بوده و دارای PH کاملا سازگاز با ساختار پوست های خشک و خیلی خشک می باشد. همچنین فاقد مواد صابونی، الکل، اسانس، پارابن و رنگ است و از ایجاد حساسیت در پوست جلوگیری می کند.

در لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن از موثرترین ترکیبات مخصوص پوست های خشک و خیلی خشک همچون اسید هیالورونیک، اوره ۵٪ ، گلیسرین دارویی، اسیدهای چرب، کلسترول، سرامید، ژل آلوئه ورا، عصاره جو دوسر، ژل برگ آلوئه ورا استفاده شده است که دارای خواص مرطوب کنندگی و ترمیم کنندگی بسیار قوی می باشند. لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن ضمن پاک کنندگی ملایم و موثر پوست، از خشکی بیش از حد پوست و بروز التهاب، خارش و قرمزی جلوگیری کرده و با رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت پوست و ترمیم بافت های آسیب دیده به حفظ شادابی، لطافت و نرمی پوست کمک می کند.لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن مناسب پوست های خشک و خیلی خشک

توضیحات تکمیلی

برند

آردن | Ardene

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

200 میلی لیتر

نوع پوست

پوست خشک

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

مقدار کافی از فرآورده را به کمک دست‌ها یا لیف غیر زبر بر روی پوست مرطوب و خیس بدن مالیده و به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب ولرم به طور کامل شستشو نموده و با حوله تمیز کاملا خشک نمایید.

مجوز

۳۸/۱۴۰۶۸

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.