ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان پوست سیکازوم فیس دوکس

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۲۸۶,۹۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

گاهی اوقات لایه ی اپیدرم پوست دچار آسیب می شود. این آسیب ممکن است در اثر سوختگی، آفتاب سوختگی، زخم، جای جوش، جراحات، لایه برداری، لیزر و … ایجاد شود. این آسیب ها زیبایی پوست را به خطر می اندازند و سبب ایجاد اسکار و لک بر روی پوست می شود. بهترین روش برای پیشگیری از این مشکلات، استفاده از محصولات ترمیم کننده ی پوست نظیر ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان پوست سیکازوم فیس دوکس می باشد.

ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان پوست سیکازوم فیس دوکس حاوی عصاره ی آلوئه ورا است و ضمن تقویت پوست، به ترمیم پوست آسیب دیده می پردازد. این محصول التیام بخش و تسکین دهنده است و به سرعت التهاب، زخم و تحریکات پوستی را بهبود می بخشد. ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان پوست سیکازوم فیس دوکس رطوبت رسان و نرم کننده پوست هم می باشد و خشکی، خارش، پوسته ریزی و کشیدگی پوست را برطرف می کند و سبب شادابی پوست می شود. علاوه بر این، حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان است و از پوست در برابر عوامل آسیب زا محافظت می نماید.

ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان پوست سیکازوم فیس دوکس به سرعت جذب پوست می شود و چربی و سنگینی ایجاد نمی کند. این محصول مناسب برای پس از لیزر، میکرودرم و لایه برداری می باشد و از آن می توان برای درمان سوختگی، آفتاب سوختگی، اگزما و پسوریازیس استفاده نمود.ژل مرطوب کننده و آنتی اکسیدان پوست سیکازوم فیس دوکس

توضیحات تکمیلی

برند

فیس دوکس | FACE DOUX

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

30 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

روزانه دوبار به آرامی روی پوست آسیب دیده مالیده و به دقت ماساژ دهید.

مجوز

2162312272090007

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.