ماسک مو 3 کاره استم سل

دسته:
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۱۹۹,۰۰۰

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

موهای رنگ شده به مراقبت های خاص خود نیاز دارند زیرا موها پس از رنگ و دکلره ممکن است دچار خشکی، شکنندگی، زبر شدن، وز و حتی مستعد موخوره شوند. همچنین استفاده از ماسک و شامپوی معمولی جهت شستشوی موهای رنگ شده باعث کدر و پاک شدن رنگ مو می شود. پس جهت تثبیت رنگ مو و پیشگیری از خشکی و شکنندگی آن ها حتما باید از محصولات مناسب موهای رنگ شده استفاده شود.

ماسک مو 3 کاره استم سل یک ماسک عالی برای افرادی است که دارای موهای رنگ شده و هایلایت شده هستند. این ماسک حاوی روغن آرگان، شی باتر، آلوئه ورا، کراتین و جوانه گندم است. فرمولاسیون این محصول فوق ملایم است و مناسب برای استفاده روزانه است. استفاده منظم از ماسک مو 3 کاره استم سل باعث آبرسانی عمقی به موها و احیای موهای آسیب دیده در اثر دکلره می شود. این محصول فاقد سولفات، پارابن، دی اکسان و مواد شیمیایی مضر است به همین علت عوارض خاصی ندارد و سلامت انسان را به خطر نمی اندازد. ماسک مو 3 کاره استم سل باعث ایجاد خشکی و خارش در پوست سر نمی شود. این محصول درخشان کننده مو است و استفاده از آن نرمی و خوش حالت شدن را برای موهای شما به ارمغان می آورد.

ماسک مو 3 کاره استم سل

توضیحات تکمیلی

برند

استم سل | stem cell

کشور سازنده

ایران

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

500 میلی لیتر

شرایط نگهداری

در جای خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

روش مصرف

بعد از شستشوی کامل موها در حمام با شامپو، در اخر ماسک مو استم سل را به روی ساقه موها بمالید و بعد از گذشت ۵ دقیقه با آب ولرم آبکشی کنید.

مجوز

۷۴۰۴/ظ/۵۶

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.