ژل شستشوی پوست چرب توتال درم

ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود

ارسال توسط خوب باش
تومان۳۴۷,۲۴۲

موجود

- +
ضمانت بازگشت کالا
کالای اوریجینال
تحویل سریع و آسان

توضیحات

آلودگی های محیطی و لوازم آرایش اگر از روی پوست صورت پاک نشوند منجر به وجود جوش و‌ آکنه، جوش های زیر پوستی، باز شدن بیش از اندازه منافذ، لک و کدر شدن پوست میشوند. اگر آلودگی ها را از روی پوست خود با شوینده مناسب پاک نکنیم، تنفس برای پوست سخت شده و برای تنفس راحت تر چربی تولید میکند. برای انتخاب شوینده مناسب ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسیم. اگر پوست چربی دارید باید از شوینده ی مناسب پوست چرب استفاده کنید.

ژل شستشوی پوست چرب توتال درم محصولی بسیار مناسب برای پاکسازی روزانه ی پوست های چرب و جوش دار و مختلط و مستعد به آکنه میباشد. ژل شستشوی پوست چرب توتال درم قدرت پاک کنندگی و پاکسازی بالایی دارد. این ژل با حذف چربی های اضافه ی پوست ظاهر براق پوست که در اثر ترشح چربی اضافه به وجود آمده را از بین می برد. این محصول حاوی عصاره ی چای سبز، عصاره برگ کاملیا و سالیسیلیک اسید میباشد. سالیسیلیک اسید موجود در این ژل دارای خاصیت لایه برداری ملایم است که منافذ باز پوست را کوچک تر میکند. علاوه بر این سبب روشن تر شدن پوست و جلوگیری از ایجاد جوش های جدید می شود.

 

ژل شستشوی پوست چرب توتال درم

توضیحات تکمیلی

برند

Total derm | توتال درم

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس فرانسه

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

حجم

150 میلی لیتر

نوع پوست

پوست چرب, پوست مختلط

شرایط نگهداری

در دمای اتاق نگهداری شود.

روش مصرف

ابتدا صورت خود را با آب مرطوب نموده سپس مقدار کمی از ژل شستشو را کف دست ریخته به پوست صورت بمالید و ماساژ دهید.پس از1 دقیقه شستشو دهید.صبح و شب صورت خود را با ژل شستشو دهید.

مجوز

6269855803165

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.